تفاوت بین درمان طب چینی و طب غربی به درمان بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تفاوت بین درمان طب چینی و طب غربی به درمان بیماری های کلیه

تفاوت بین درمان طب چینی و طب غربی برای درمان بیماری Renal¿Sabes که تفاوت بین درمان طب چینی و طب غربی برای درمان بیماری کلیه در آن بسیار دشوار است برای درمان بیماری کلیه درمان efectivos.Sin به موقع و در عین حال آن را هنوز هم تفاوت های بسیاری بین طب چینی و طب غربی، به عنوان تفاوت آموزش طب چینی و طب غربی برای درمان بیماری های کلیوی؟

طب غربی

در بخش غربی کشور اغلب از هورمون و یا داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی برای کنترل واکنش سیستم ایمنی استفاده کنید، پس از آن بدن ما متوقف می شود تولید آنتی ژن های پیچیده - آنتی بادی تولید antes.Luego آنتی ژن - - anticuerpo.Pero می توانید آنتی ژن آنتی بادی تمیز نیست تبدیل خواهد شد آنتی بادی و از بین بردن کلیه شما. بنابراین شما می توانید با استفاده از داروهای سرکوب کننده ایمنی را متوقف کند. معمولا، بیماری های کلیوی توسط رسوب پاسخ های التهابی ایمنی بدن ایجاد می شد - albúmina.Entonces آسیب دیده توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی و یا آلبومین در کشورهای غربی riñón.En کلیه، مهارکننده های ACE یا ARBs هستند دارو برای کنترل گلومرول استفاده فشار داخلی است.، اما شما می توانید کلیه تمیز نیست و می تواند سلول های کلیه های آسیب دیده تعمیر.

طب چینی

در چین، ما با استفاده از طب چینی به ترویج گردش خون و از بین بردن estancamiento.Las گیاهان چینی می تواند به طور مستقیم به کلیه از طریق shenshu طحالی نفوذ کرده و همراه با پیچیده ایمنی، را می توان تقسیم و تخلیه از body.Besides ، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها، که پیچیده ایمنی و ماتریکس خارج سلولی است که باعث alta.Entonces فیبروز کلیوی می تواند داده شود ما می تواند بهبود CCR GFR سطح و عملکرد کلیه.

در کوتاه مدت، طب غربی می تواند علائم و نشانه های بیماری کلیه در یک زمان کوتاه از بین بردن کلیه می تواند به حل مشکل شکل ریشه آن است. بنابراین اگر شما می خواهید برای دریافت یک اثر درمانی بهتر، آنها باید بستگی دارد نه تنها uno.Si شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، می توانید یک پیام را به ما ترک، همچنین می توانید پست الکترونیکی به بیماری کلیوی ارسال @ hotmail.com، ما همه چیز ممکن است خمیر مایه.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: